सोमवार, 23 मई 2011

गरीब रथ टकरायल बोलेरो से 19 टा के मौत...

मधुबनी जिले के राजनगर थाना के भरिया विशनपुर गाव के नजदीक रबि दिन17 नंबर मानवरहित गुमटी पे दिल्ली से जयनगर जा रहल गरीबरथ एक्सप्रेस बोलेरो से टकरा गेल, जाही में बोलेरो में सवार 19 टा लोग के मौत भए गेल। एही हादसा में ४ टा लोग जख्मी भए गेल। सब टा लोग विशनपुर टोला के रहे बला ये जे चुनाव में जीतला के बाद मुखिया प्रत्याशी के जीत के जश्न मनाबै के लेल राजनगर प्रखंड जाय रहल रहे। मृतक में नबका मुखिया जी के बेटी आ हुनकर एकलौता पुत्र भी शामिल ये।

एही मामला के जांच मुख्यमंत्री के आदेश पर अपर समाहर्ता राधा रमण झा करथिन। ओ कहलक जे मृतक के आश्रित के डेढ़-डेढ़ लाख रुपया आ घायल के सरकारी खर्च पर ईलाज के घोषणा करलखिन ये। जिला प्रशाशन भी एही घटना में मरल नौ टा महिला के घर बला के दस-दस हज़ार रुपया आ कबीर अंत्येष्ठी योजना से
पन्द्रह-पन्द्रह सौ रुपया दए के घोषणा करलखा। और एही क्षेत्र के ग्रामीण विकाश मंत्री नीतीश मिश्र  के पहल पर रेलवे विभाग मृतक के परिजन के दू-दू लाख आ घायल के पचास-पचास हज़ार टका दए के घोषणा करलक ये।

एही घटना से सकरी-जयनगर रेल खंड पर ६ घंटा के लेल आवागमन बाधित रहल। गाम बला के मुताबिक एही घटना में चालक के गलती रहे। ओ बतेलक जे गाडी में सवार महिला सब गाडी के रोकय ले कही रहल रहे मुदा ओ सबके बात के अनसुना के के गाड़ी के पार करय के प्रयास केलखिन जाही से ई हादसा भेल।
 

कोई टिप्पणी नहीं:

एक टिप्पणी भेजें

अपन मोनक भावना के एते राखु