गुरुवार, 3 मार्च 2011

'अमेरिको के नज़र में बिहार ये डायनामिक'

अमेरिकी सरकार भी अब बिहार का लोहा मान रहल ये। भारत में अमेरिकी दूतावास में मिनिस्टर काउंसिलर फार पालिटिकल अफेयर उजरा जेया मानत ये कि भारत तेजी से विकास कैर रहल ये आऔर एकरा में  बिहार के  पैघ भूमिका अछि।
ओ कहलखिन जे बिहार आ भारत में जे गतिविधि भ रहल ये ओ २१ वीं सदी के प्रभावित करत। ओ कहलखिन जे बिहार के कइकटा डाक्टर, इंजीनियर, वकील, कलाकार एहन ये जे बिहार के झंडा पूरा दुनिया में बुलंद क रहल ये ।
एतबे टा नै मुजफ्फरपुर की लीची, हाजीपुर का केला आ दीघा का मालदह
सोंसे दुनिया में प्रसिद्ध अछि।
ओ कहलखिन जे १९९० के दसक में शुरू भेल आर्थिक सुधार के बाद भारत तेजी से विकास क रहल अछि। आ उम्मीद करल जाय रहल ये की २०२५ तक भारत विश्व के तेसर सबसे पैघ अर्थव्यवस्था के रूप में विकसित हायत| जाही में आइटी उधोग के पैघ योगदान रहत, बतायल गेल ये जे आईटी उधोग के सफलता में बिहारी कंप्यूटर इंजीनियर के भूमिका सबसे महत्वपूर्ण ये।
बिहार से जुड़ल ये जेया
भारत में अमेरिकी दूतावास में कार्यरत उजरा जेया का परिवार बिहार से ही अमेरिका के फ्लोरिडा में जाकर बसल ये। 1990 में विदेश सेवा में योगदान करै के बाद से ओ  फ्रांस, ओमान, सीरिया, मिस्र में काम करालखिन। जुलाई 2009 से ओ भारत में अमेरिकी दूतावास में कार्यरत अछि। अंग्रेजी के आलावा हुनका स्पेनिश, अरबी व फ्रेंच भाषा पर भी निक जोंका पकड़ ये। मुदा आपन माटी के खुशबू से ओ दूर नै ये आ हिंदी भाषा पे भी निक जोंका पकड़ ये|

कोई टिप्पणी नहीं:

एक टिप्पणी भेजें

अपन मोनक भावना के एते राखु